پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

مقايسه برند‌هاي دوربين مداربسته

۶ بازديد

بهترين برند هاي دوربين مداربسته 

به گزارش گروه رسانه‌هاي ديگر خبرگزاري آنا، دوربين هايلوك؟! دوربين هايك ويژن؟! يا دوربين داهوا؟! شما كداميك را به عنوان نگهبان منزل يا كسب و كارتان انتخاب ميكنيد؟! برندهاي متفاوت با قيمت‌هاي متفاوتي از دوربين مداربسته در دنيا وجود دارد. از دوربين هايلوك كه در چند سال اخير توسط كمپاني دوربين هايك ويژن به مرحله توليد و انتشار رسيده است گرفته... تا دوربين‌هاي مداربسته ال جي يا سامسونگ كه سال‌هاست با يك برندينگ قدرتمند توليد مي‌شوند. بعيد است كه در زندگي روزانه خود به مكان‌هايي مانند فروشگاه‌ها، مدارس، محل كار و حتي سوپرماركت سركوچه، رفته باشيد و آنجا با يك نوشته تايپ شده بر روي كاغذ A۴ با تير"اين مكان مجهز به دوربين مداربسته است" مواجه نشده باشيد. زماني دوربين‌هاي مداربسته يك مزاحم اجتماعي ناميده مي‌شدند و مردم خود را از آن قايم مي‌كردند اما امروزه يك وسيله عادي در زندگي ما است و به‌خوبي با برندهاي مختلفي همچون دوربين داهوا در ميان مردم و فرهنگ روزمره ما جاي خود را باز كرده‌اند. 

بهترين برندهاي دوربين مداربسته در بازار كدامند؟ 

 

برندهاي گوناگوني در دنيا همچون سامسونگ، ال جي، دوربين هايك ويژه، دوربين داهوا و غيره در بازار جهاني وجود دارند. اما چند برند با كيفيت و مناسب در بازار ايران همچون دوربين هايلوك بيشترين رضايت را از سمت مشتريان خود داشته‌اند. با توجه به شرايط كنوني وضعيت اقتصادي در ايران و بالارفتن تورم درسطح جامعه، سطح توان و قدرت خريد مردم بسيار پايين آمده است. اما نيازها همچنان سر جاي خود هستند و در برخي موارد حتي بيشتر هم شده‌اند. 

در واقع چه با جامعه‌ا‌ي مدرن و چه پست مدرن طرف باشيم، كمبود شناخت مردم نسبت به يكديگر و بالا رفتن سطح آسيب‌هاي اجتماعي بيش از گذشته احساس مي‌شود و لزوم استفاده از دوربين‌هاي مداربسته‌اي همچون دوربين هايلوك را خاطر نشان مي‌سازد. بايد به اين امر توجه داشته باشيم كه دوربين مداربسته‌اي كه شما براي مغازه، محل كار، اداره، شركت، باغ و ويلا، خانه و يا هر جاي ديگري كه تهيه مي‌كنيد، جزء يكي از هزينه‌هاي ثابت سالانه شما براي تضمين امنيت‌تان محسوب مي‌شود و به گونه‌اي نيستند كه پس از چند روز شما بتوانيد آن را دوباره از نو خريداري كنيد. براين اساس سعي مي‌كنيم شما را ياري كنيم و چند برند معتبر و با كيفيت را به شما معرفي كنيم. 

دوربين داهوا 

يكي از بهترين برندهايي كه در چند دهه اخير توانسته بازار جهاني را در دوربين‌هاي مداربسته آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته IP از آن خود كند، دوربين داهوا است. برند دوربين داهوا با ۱۵ سال سابقه حرفه‌اي، توانسته با كيفيت برتر خود در طراحي و ساخت، جايگاه بسيار مطلوبي را در بازارهاي جهاني به دست آورد و بازار فروش خود را به كشورهاي بزرگ دنيا همچون آمريكا، اروپا، ژاپن و تايوان برساند. دوربين داهوا در ايران نيز يكي از بزرگترين و پرفروش‌ترين برندهاي دوربين مداربسته مي‌باشد كه توسط مجموعه دوربين ماركت با خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازي دوربين در محل مورد نظر شما، پشتيباني مي‌شود. 

 

دوربين هايك ويژن 

يكي ديگر از برندهاي معتبر و مورد پسند بازار و مشتريان در دنيا، دوربين هايك ويژن است. اين نوع از دوربين توسط كمپاني بزرگ هايك ويژن يكي از پيشتازان صنعت نظارت تصويري در دنيا است. اين برند در مجموعه‌اي بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر نيروي انساني و با ۴۰۰۰ نفر طراح در بخش تحقيق و توسعه كمپاني هايك ويژن توليد مي‌شود و يكي از بزرگترين تيم‌هاي انساني را در زمينه دوربين‌هاي مداربسته دارد. اين كمپاني دوربين هايك ويژن را در بيش از ۱۰۰ كشور بزرگ دنيا، همچون آمريكا، هلند، تايلند، ايتاليا، روسيه و... به فروش مي‌رساند. كيفيت بالاي اين برند در دوربين‌هاي آنالوگ و دوربين‌هاي مداربسته تحت شبكه عاملي شده تا مجموعه دوربين ماركت اقدام به وارد كردن و فروش دوربين هايك ويژن در ايران كنند و آن را در اختيار خريداران ايراني نيز قرار دهند. 

دوربين هايلوك 

يكي از برندهاي مورد اسقبال امروزه در دنيا دوربين هايلوك است. در سال ۲۰۱۸ اين دوربين تحت نظر كمپاني دوربين هايك ويژن به بازار عرضه شد و به سرعت جاي خود را در ميان دوربين‌هاي مداربسته مورد پسند در دنيا باز كرد. دوربين هايلوك آنالوگ و دوربين هايلوك تحت شبكه با توجه به كيفيت بالايي كه داشتند و از سوي ديگر از آنجا كه كمپاني هايك ويژن قيمت اين نوع از دوربين‌هايش را پايين‌تر از مدل‌هاي ديگر زده بود، به سرعت در جامعه بازار جهاني جاي خود را باز كرد. اين مدل به مدد مجموعه دوربين ماركت به ايران نيز رسيده است. دوربين هايلوك كيفيت بالايي در ضبط و ذخيره تصاوير و صداها داشته و كاركرد مناسب و با كيفيتي در زمينه دوربين‌هاي مداربسته همانند ديگر دوربين‌هاي پرفروش همچون دوربين داهوا در ايران دارد. همچنين قيمت كمتر آن با توجه به وضعيت اقتصادي در ايران باعث شد همچون دوربين داهوا و دوربين هايك ويژن به يكي از پرفروش‌ترين دوربين‌هاي مداربسته تبديل شود. 

ويژگي دوربين هايلوك چيست؟ 

 

از جمله ويژگي‌هاي اصلي دوربين هايلوك مي توان به چند مورد اشاره كرد: 

اين برند در دو سريIP و Analog به بازار عرضه شده است كه هر كدام از آن‌ها ويژگي‌ها و كاربردهاي خاص خود را دارند. از جمله ويژگي‌هاي مدلIP مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: 

  • پهناي باند دوربين هايلوك ۲۶۵+ است. 

  • كيفيت تصوير آن ۴ مگاپيكسل است با قدرت تصويربرداري بالا 

  • قابليت تصويربرداري در تاريكي مطلق 

  • WDR براي ديدن تصوير واقعي و حذف كامل نور اضافي 

از جمله ويژگي هاي دوربين Analog هايلوك مي‌توان به اين موارد اشاره داشت: 

  • حداكثر پهناي باند دوربين هايلوك آنالوگ تا ۲۶۴+ 

  • كيفيت تصوير تا ۳ مگاپيكسل براي تصويربرداري با كيفيت بالا 

  • قابليت تصويربرداري در تاريكي مطلق 

 

از كجا دوربين باكيفيت را تهيه كنم؟ 

خريد برندهاي با كيفيتي همچون دوربين داهوا به عنوان پرفروش‌ترين برند دوربين مداربسته، برند دوربين هايك ويژن و دوربين هايلوك را بايد از شركتي معتبر خريداري كنيد. تا داشتن ضمانت نامه معتبر براي دوربين، خدمات پس از فروش و نصب و راه اندازي دوربين توسط متخصصين و تكنسين‌هاي ماهر را تجربه كنيد. مجموعه پرتوان دوربين ماركت يكي از معتبرترين فروشندگان برندهاي معتبر دوربين مداربسته در ايران هستند. 

شما مي‌توانيد با مراجعه به وبسايت دوربين ماركت (doorbinmarket.com) پك‌هاي بسيار عالي و به‌صرفه دوربين داهوا، دوربين هايك ويژن و دوربين هايلوك را ببينيد و از طريق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۱۵۱۰۸ با كارشناسان مجرب دوربين ماركت ارتباط بگيريد و مشاوره رايگان را دريافت نماييد. مجموعه دوربين ماركت افتخار مي‌كند كه در تأمين امنيت و نيازهاي شبكه و تجهيزات دوربين مداربسته در خدمت شما است 

منبع : خبرگزاري آنا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.