جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قيمت دوربين داهوا

فروش دوربين مدار بسته

قيمت دوربين داهوا

۶ بازديد

قيمت دوربين داهوا در مقايسه با ارزش خريد 

نصب دوربين مداربسته اين روزها براي بسياري از كسب و كارها نقشي تعيين كننده دارد و يافتن مناسب­ترين و با كيفيت ­ترين دوربين، هميشه براي كارفرمايان يك دغدغه جدي بوده است. دوربين داهوا يكي از پرفروش ترين برندهاست كه در پروژه ­هاي بسيار مهم در سطح جهاني از آن استفاده مي ­شود.

 

اگر شما هم به فكر نصب دوربين مداربسته براي منزل يا محيط كارتان هستيد، مي­خواهيد از قيمت دوربين مداربسته داهوا مطلع شويد و ويژگي­هاي منحصر به­فرد دوربين داهوا و علت محبوبيت اين برند را بدانيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد!

نصب دوربين مداربسته چه مزايايي دارد؟

شايد هنوز عده­اي بر اين باورند كه نصب دوربين مداربسته متعلق به شركت­هاي بزرگ يا فروشگاه­هايي با مساحت زياد است كه سركشي و وارسي آن­ها وقت زيادي از كارفرما يا متوليان امر مي­گيرد، اما واقعيت اين است كه نقش دوربين­هاي مداربسته در زندگي­ها آن‌چنان گسترده شده است كه افراد براي اطمينان از امنيت منزلشان يا بررسي دائمي كارمندانشان حتي در محيط­هاي كوچك از دوربين مداربسته استفاده مي­كنند. تحقيقات نشان مي­دهد نصب دوربين مداربسته در منازل براي مادران شاغل امنيت خاطر زيادي به ارمغان مي­آورد؛ به طوري كه راندمان آن­ها در محل كار افزايش پيدا مي­كند. نصب دوربين مداربسته در اتاق كارمندان نيز سبب مي­شود، كارمندان، مدير را همواره ناظر بر اعمال خود بدانند و ضمن ارتباط با درست با ارباب رجوع از امور باطلي كه صرفا باعث وقت گذراندن مي­شود بپرهيزند.

چه ماركي از دوربين مداربسته را تهيه كنيم؟

يكي از مهم­ترين دغدغه­هاي افراد هنگام خريدن و نصب دوربين مداربسته اين است كه با كيفيت­ترين برند را انتخاب كنند؛ چرا كه به هرحال با توجه به مزاياي دوربين مداربسته اقدام به خريد و صرف هزينه مي­كنند و مي­خواهند از اين هزينه، بيشترين فايده را نصيب خود كنند. يكي از معتبرترين شركت هاي توليد تجهيزات تصويري، شركت داهوا  Dahuaاست. دوربين داهوا امروزه در ايران و جهان به يكي از برندهاي محبوب دوربين مداربسته تبديل شده است. شايد قيمت دوربين مداربسته داهوا در مقابل ساير برندهاي موجود در بازار قدري بيشتر باشد؛ اما خريدار بايد بداند كه خريد دوربين مداربسته، اتفاقي روتين و هميشگي نيست. بلكه با يك انتخاب صحيح، يك بار خريد مي­كنيد و يك عمر استفاده. در واقع قيمت دوربين داهوا در برابر ارزش خريد آن اصلا به چشم نمي­آيد!

آشنايي با برند داهوا

شركت داهوا در سال ۲۰۰۱ در چين تاسيس شده است. در سال ۲۰۱۴ در بين ۵۰ شركت برتر توليد كننده تجهيزات تصويري در جهان رتبه ششم را با اقتدار به خود اختصاص داده و در سال ۲۰۱۵ رتبه دوم دنيا در اختصاص دادن بيشترين سهم بازار به محصولات خود را كسب كرده است. از دوربين داهوا امروزه در سراسر جهان استفاده مي­شود. به طور مثال از مهم­ترين كاربردهاي دوربين داهوا در جهان مي­توان به استفاده از آن در المپيك تابستانه ۲۰۱۶ ريو، بانك هاي نروژ، امنيت عمومي شهرهاي ايتاليا و مسابقات جهاني شنا در چين اشاره كرد. اين برند محبوب، علاوه بر دوربين داهوا، توليد كننده­ي دوربين­هاي حرارتي، آيفون تصويري، پهباد، دزدگير و تجهيزات شبكه نيز هست. در ادامه به ويژگي­هاي دوربين مداربسته اين برند محبوب و قيمت دوربين داهوا خواهيم پرداخت.

 

ويژگي­هاي دوربين داهوا

در ادامه مطلب به برخي ويژگي­هاي دوربين مداربسته برند محبوب داهوا مي­پردازيم:

  • مجهز به تكنولوژي HDCVI

دوربين­هاي مداربسته به طور كلي به سه دسته تحت شبكه، آنالوگ و اچ دي  تقسيم مي­شوند. اگرچه شركت داهوا اولين شركتي نبود كه با تلفيق دو تكنولوژي آنالوگ و آي پي به كيفيت بالاي دوربين­هاي مداربسته تحت شبكه دست يافت، اما انواع دوربين داهوا اكنون مجهز به تكنولوژي HDCVI هستند.

  • مجهز به فناوري IVS

دوربين­هاي اين برند قابليت نصب در تمامي مكان­ها را دارند و در برابر شرايط جوي و محيطي مقاومند. انواع دوربين داهوا مجهز به فناوري IVS هستند. بر اساس اين ويژگي، دوربين­ها امكان ضبط سريع و ارسال اطلاعات به يك سرور مركزي را دارند. قابليتي كه در هنگام سرقت، هشدارهاي لازم را به مركز اعلام مي­كند. دوربين داهوا بر اساس اين ويژگي امروزه در بسياري از محيط­هاي كاري حساس مانند طلافروشي­ها، موزه­ها و سفارتخانه­ها در حال بكارگيري است.

  • قابليت آناليز هوشمند و ارائه گزارش

با نصب دوربين مداربسته شركت داهوا، مي­توانيد به هوشمند شدن كسب و كارتان كمك كنيد؛ به طوري كه اين دوربين­ها قادرند به صورت روزانه، هفتگي، ماهانه و يا سالانه گزارشاتي از ورود و خروج افراد، شمارش افراد، ميزان حرارت و ساير اطلاعاتي كه براي هر كسب و كاري مي­تواند مهم باشد، ارائه دهند.

  • قابليت دنبال كردن هدف

مي­توانيد تنظيمات دوربين داهوا را به گونه­اي تغيير دهيد كه هدف مورد نظر شما را در صورت رؤيت دنبال كند و يا با دقت جزيي­تري آن را رصد نمايد و روي سوژه زوم كند!

  • مناسب بودن قيمت دوربين داهوا در مقايسه با ساير برندها

قيمت دوربين مداربسته داهوا در مقايسه با ساير برندهايي كه تمام قابليت­هاي فوق را دارا هستند، بسيار مناسب است، اما قيمت دوربين داهوا در مقايسه با ساير دوربين­هايي كه در بازار موجود است قدري بيشتر است. اين به اين معناست كه اگر قصد نصب دوربين مداربسته­اي داريد كه هوشمند و منطبق با تكنولوژي روز دنيا و همگام با برترين برندهاي سطح اول جهان باشد، دوربين داهوا را انتخاب كنيد. قيمت دوربين مداربسته داهوا هرچه كه باشد به نسبت امكاناتي كه با خريد آن به دست مي­آوريد به صرفه است. علاوه براين، دوربين مداربسته چيزي نيست كه قرار باشد يك يا دوسال ديگر آن را تغيير دهيد و مجددا متحمل هزينه شويد، بنابراين با خريد دوربين داهوا تا چند دهه آينده و شايد تا پايان عمر ديگر نياز به خريد دوربين مداربسته نخواهيد داشت!

 

دوربين داهوا را از كجا بخريم؟

وقتي يك برند، محبوب در سطح جهان مي­شود، بسياري از سودجويان تلاش مي­كنند با ساخت نمونه­هاي تقلبي جيب خود را پر كنند. بنابراين هوشيار باشيد كه خريد دوربين داهوا را از مراكز معتبر پيگيري نماييد. پيشنهاد ما به شما براي خريد و نصب دوربين مداربسته مراجعه به گروه "دوربين ماركت" (doorbinmarket.com) است. اين مجموعه كه ۱۰ سال است با تكيه بر دانش متخصصين خود در زمينه شبكه و دوربين مداربسته فعاليت مي­كنند، مركزي معتبر براي تهيه و نصب دوربين مداربسته به شمار مي­آيند. شما مي­توانيد با مراجعه به وبسايت اين مجموعه و تماس با تيم دوربين ماركت از نظرات كارشناسي مشاوران براي خريد دوربين داهوا و انواع دوربين مداربسته برخوردار شويد. كارشناسان اين مجموعه از مشاوره براي خريد تا پيگيري سبد سفارش شما و راهنماي نصب دوربين مداربسته در كنار شما خواهند بود.

منبع همشهري آنلاين

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.