جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خريد دوربين مدار بسته ارزان

فروش دوربين مدار بسته

خريد دوربين مدار بسته ارزان

۶ بازديد

 

پكيج دوربين مداربسته چيست؟

 

همانطور كه قبل از خريد هركالايي ابتدا اطلاع پيدا كردن از نحوه عملكرد و موارد تاثير گذار بر قيمت آن ميتواند مارا در خريد بهتر كمك كند دوربين مداربسته و بهتر بگوييم پكيج دوربين مداربسته از اين قائده مستثنا نبوده و شما خواننده و خريدار محترم ميبايست از آن اطلاع پيدا كنيد . در پاسخ به سوال بالا بايد به صورت ساده بگوييم پكيج هاي دوربين مداربسته در واقع تعدادي دوربين مداربسته و ملزومات نصب و سيم كشي آن به صورت يكجا بوده كه ميتواندد در درجه اول انتخاب را براي خريد ساده تر كرده و همچنين ميتواند به جهت اقتصادي براي خريدار به صرفه باشد زيرا براي مثال به صورت يكجا 10 دوربين با دستگاه ضبط تصاوير و سيم ها و اتصالات خريداري مينمايد .

 

چرا بايد از پكيج دوربين مداربسته استفاده كرد

 

همانطور كه در بالا اشاره شد استفاده و خريد پكيج هاي دوربين مداربسته در واقع يك معامله دو سر سود بوده و ميتواند به نفع هردو طرف يعني شركت سازنده و خريدار باشد . براي شركت سازنده از اين جهت مورد تجه است كه خريدار با يك بار خريد ميتواند دوربين و تجهيزات بيشتري را از شركت خريداري نمايد و اين مسئله خود به تنهايي ميتواند سود بسياري را براي شركت سازنده داشته باشد از سمت ديگر شركت سازنده به دليل فروش تمامي قطعات و تجهيزات از برند خود ميتواند بيشترين مقدار هماهنگي بين قطعات، رواني و سرعت را به مشتري ارائه دهد و اين امر باعث بيشتر شدن تبليغات پنهاني و دهان به دهان مشتري براي شركت و تجربه كاربري مناسب شود و عملا از استفاده از برند هاي نامعتربر و با كيفيت پايين را در كنار محصولات خود جلوگيري كرده است .

و اما خريد پكيج دوربين مداربسته براي مشتريان هم داراي مزاياي فراواني است كه به آن اشاره خواهيم نمود . مورد اول كه بيشتر از بقيه موارد ميتواند داراي درجه اهميت باشد بحث قيمت تمام شده است كه در اين مقاله به آن اشاره شد در واقع مشتريان با خريد تعداد اجناس بيشتر ميتوانند سود خوبي را از خريد يكجا نسبت به خريد تكي به دست بياورند . همچنين با مشتريان ميتوانند اگر قصد خريد تجهيزات نصب دوربين مداربسته را دارند و ميخواهد سيستم امنيتي منزل يا محل كار خود را به صورت شخصي راه اندازي كنند تمام موارد و ملزومات نصبي را يكجا دريافت كنند و اين امر موجب ميشود به دليل تجربه ناكافي در نصب از مراجعه چند باره براي تهيه اقلام نصب جلوگيري شود .

 

 

قيمت پكيج دوربين مداربسته و انواع آنها

 

قيمت پكيج هاي دوربين مداربسته با توجه به نوع شكركتي بود و برند و يا فروشگاهي بودن متفاوت است . درواقع منظور از پكيج هاي شركتي پكيج هايي است كه در شركت تمام اقلام نصب داخل يك جعبه با طراحي مشخص قرار ميگيرند و منظور از پكيج هاي فروشگاهي در واقع همان دوربين هاي تكي كه گاها ميتوانند از يك برند نباشند است كه كارايي و عملكرد مناسبي در كنار يكديگر دارند و اين همخواني موجب شده تا فروشنده خود اقدام به تهيه پكيج هايي براي راهنمايي و خريد بهتر مشتري نمايد .

دوربين مداربسته

انواع پكيج دوربين مداربسته

ما در سايت دوربين مخفي براي رفاه حال شما خريدار محترم انواع مختلفي از پكيج هارا در نظر گرفته ايم تا به راحتي با توجه به فضا و بودجه در نظر گرفته شده از سمت شما انتخاب پكيج ها راحت تر و به صرفه تر باشد اين دسته بندي ها شامل :

  1. پكيج دوربين مداربسته تحت شبكه
  2. پكيج دوربين مداربسته بي سيم
  3. پكيج دوربين مداربسته خانگي
  4. پكيج دوربين مداربسته اقتصادي
  5. پكيج دوربين مداربسته صنعتي

ميشود كه در ادامه صفحه هر يك از دسته بندي ها به اقتصار توضيح داده خواهد شد. همچنين ميتوانيد در صورتي كه پكيجي مد نظر داريد كه در ليست پكيج دوربين مداربسته سايت نيست با مشاوران تماس گرفته تا در صورت امكان بسته مورد نظر شما فراهم شود .

پكيج دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته تحت شبكه

دوربين مداربسته  تحت شبكه يا دوربين آي پي IP  گونه اي از دوربين ها هستند كه كاركرد آنها تفاوت زيادي با دوربين‌هاي مداربسته analogue دارد . دوربين هاي آيپي از بستر شبكه براي send ديتا بهره ميبرند .

اولين دوربين آي پي با ساخت شركت اكسيس در 27 سال پيش توليد و عرضه شد .

دوربين مداربسته آي پي IP در حقيقت گونه اي از رايانه هاي كوچك به حساب مي آيند كه اين دوربين‌ها بعد از رسيو داده ها، تصاوير  از سنسور آنها عبور كرده و آن‌ها را به ديتاهاي digital معادل سازي كرده و روي بستر شبكه ارسال ميكنند.

استفاده ازبخش هاي تبديل‌كننده در دوربين هاي شبكه و پيچيده شدن بيشتر اين دوربين ها ، دليل بر افزايش هزينه توليد آنها و همچنين قيمت بالاتر آنها شده است .

در شركت هاي توليد دوربين مداربسته ، دوربين هاي آي پي تحت شبكه منحصر شركت ارسال داده و دريافت داده ميكنند و اين كار باعث ميشود تا خريداران نتوانند در سيستم حفاظتي خود از تعداد زيادي دوربين با مارك ها و برند هاي مختلف استفاده كنند.

نقاط قوت

  •  دوربين‌هاي ip ميتوانند به سادگي در تمام بخش هاي شبكه انتقال پيدا كنند .
  • امكان پياده سازي انواع واكاوي و پردازش ديتا در اين دوربين ها وجود دارد مانند تشخيص پلاك ،تشخيص چهره تشخيص عبور از خط و…
  • در صورت استفاده از پي ا اي ميشود برق دوربين هارا از طريق يك سيم و كابل تامين كرد
  • كيفيت تصوير دورين هاي شبكه نسبت به آنالوگ بسيار بهتر  است

پكيج دوربين مداربسته بي سيم

پكيج دوربين مداربسته

اين پكيج دوربين مداربسته با هدف نصب ساده تر ايجاد شده است . نوع دوربين هاي استفاده شده در اين پكيج قابليت اين را به خريداران و استفاده كنندگان ميدهد تا در اماكني كه سختي كابل كشي وجود دارد از آنها استفاده كنند .

همچنين در بعضي از اماكن نياز به جابه جايي دوربين ها زياد بوده و استفاده از دوربين هايي كه سيستم كابلي دارند ميتواند بسيار دردسر ساز و همچنين هزينه زا باشد .

از جمله مكان هايي كه نياز به دوربين مداربسته بي سيم دارند ميتوان به ساختمان هاي نيمه كاره اشاره كرد زيرا با اتمام هر بخش از پروژه دوربين ها قابليت انتقال به جاي جديد را به سهولت فراهم ميكنند.

پكيج دوربين مداربسته خانگي

پكيج دوربين مداربسته

پكيج دوربين مداربسته خانگي با هدف مراقبت از كودكان سالمندان و همچنين نظارت بر سرپرست ها در نظر گرفته شده اند .

در اين پكيج سعي بر تعداد دوربين كمتر و همچنين سهولت استفاده در نظر گرفته شده است . اين پك دوربين مداربسته قابليت استفاده در آشپزخانه ها فست فودها و همچنين محيط هايي با وسعت و متراژ كمتر را دارد .

پكيج دوربين مداربسته اقتصادي

پكيج دوربين مداربسته

در اين پكيج اولويت بر استفاده حداقلي از دوربين مداربسته و همچنين هزينه كمتر تمركز شده است. در برخي از مكان ها فقط نياز به ديدي كلي همچنين تعداد دوربين كم نياز است كه در اين پكيج سايت دوربين مخفي اين امر رعايت شده است .

پكيج دوربين مداربسته صنعتي

در مكان هايي با وسعت زياد نياز به كارگزاري تعداد زيادي دوربين و همچنين نياز به استفاده از تجهيزاتي با در نظر گرفتن امكان اضافه و كم شدن دوربين ها است . ما در سايت دوربين مخفي اين پكيج را براي سهولت در خريد و همچنين دوري از سردرگمي خريداران از بابت همخواني انواع تجهيزات نظارتي با يكديگر ايجاد كرده ايم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.