پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

خريد اينترنتي محافظ ستون

فروش دوربين مدار بسته

خريد اينترنتي محافظ ستون

۴ بازديد

انواع ضربه گير ستون 

۱:ضربه گير ستون  گرد

ضربه گير ستون گرد با قرار گرفتن بر روي ستون گرد از برخورد وسايل نقليه با ستون جلوگيري به عمل ميآورد . اين وسيله بسيار كارآمد تر از ديگر ضربه گير ها براي ستون هاي گرد است پس اگر در فضاي پاركينگ و مكان مورد نظر خود ستون هاي گرد مشاهده ميكنيد پيشنهاد ميشود از اين نوع ضربه گير استفاده نماييد.

۲ :ضربه گير ستون تمام لاستيكي

ضربه گير هاي لاستيكي از جمله پركاربرد ترين ضربه گير ها هستند كه استفاده ميشود به دليل نوع ساختار و جنس بدنه قابليت تحمل ضربه بالايي دارند . از اين نوع ضربه گير معمولا در كنج ديوار ها استفاده ميشود كه عرض لبه هاي آن معمولا (ده سانتيمتر) ميباشد كه البته با توجه به تنوع اين محصول با عرض هاي مختلف هم قابل توليد و سفارش است.

۳:ضربه گير ستون دو جداره

۴:ضربه گير ستون پشت فلزي

نصب ضربه گير ستون

ضربه گير ستون پاركينگ

نصب ضربه گير ستون پاركينگ

همانطور كه در بالا به اهميت وجود ضربه گير ها اشاره شد و كاربرد انواع ضربه گير در اماكن مختلف شرح داده شد شايد شما هم به لزوم استفاده از اين وسيله در پاركينگ خود پي برده باشيد و در چگونگي نصب ضربه گير و قيمت آنها سوال داشته باشيد در ادامه به چند روش نصب خواهيم پرداخت كه اگر قصد اجراي اين تجهيزات توسط خودتان را مد نظر داريد با مشكلاتي مانند شكستگي و آسيب رسيدن به ضربه گير مواجه نشويد .

ضربه گير هاي ستون پاركينگ را ميتوانيد به دو صورت چسبي و پيچي برروي گوشه هاي ستونها نصب نماييد اگر قصد قرار دادن ضربه گيرها به وسيله چسب را داريد ابتدا سطح ستون مورد نظر را با پارچه مرطوب از گرد و غبار پاك كرده سپس اگر برآمدگي و پستي بلندي بر روي ستون وجون دارد آنرا به كمك وسيله اي بتراشيد تا ضربه گير ها به خوبي برروي ستون مورد نظر قرار بگيرند.

اگر قصد نصب ضربه گير ها به وسيله پيچ و رول پلاك را داريد علاوه بر پاك كردن از گرد و غبار و اصلاح ناهمواري دقت داشته باشيد كه پيچ ها بايد با يك ميزان فشار بسته شوند و نبايد بيش از حد پيچ هارا سفت و و به ديواره ستون نزديك كنيد ، اين كار احتمال شكستگي و آسيب رساندن به ضربه گير هايي از نوع پلاستيك را بالا ميبرد .

محافظ ستون يك از تجهيزات پاركينگ بوده كه نقش مهمي را در ايمني فضاي پاركينگ  ها ايفا ميكند . با استفاده از محافظ ستون پاركينگ  مي توان از ديواره ها و ستون هاي پاركينگ ها در برابر صدمات ناشي از برخورد اجسام يا وسايل نقليه ها محافظت كرد. از طرفي خودروها در برابر ضربه هاي حاصل از برخورد با اجسام خشكي همچون بتن ديوارها و ستون ها محافظت بيشتري مي يابند. محافظ ستون در واقع هم براي محافظت خودروها و هم ستون ها و ديوارها نقشي بسيار مهم ايفا مي كند.


محافظ ستون چيست؟

 محافظ ستون پاركينگ قطعات لاستيكي يا پلاستيكي هستند كه بر روي لبه ستون و گوشه هاي پاركينگ نصب مي شوند. محافظ ها باعث ايجاد زيبايي فوق العاده در محيط و جلوگيري از آسيب رسيدن به ستون پاركينگ و خسارت به خودرو و ايمن سازي فضاي پاركينگ مي شود.

محافظ ها يكي از تجهيزات ايمني پاركينگ ميباشد، با استفاده از آنها در پاركينگ در هنگام پارك خودرو از آسيب ديدن بدنه ماشين و شكستن لبه ستون هاي پاركينگ پيشگيري به عمل مي آيد.

گارد ستون ها از جنس لاستيك و پي وي سي با قابليت جذب ضربه  بالا مي باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پاركينگ ضمن محافظت از ستون، از آسيب ديدن بدنه خودرو جلوگيري مي كنند.

محافظ ستون پاركينگ

قسمت رويه محافظ ها از نوارهاي شبرنگ منعكس كننده نور و نوارهاي لاستيكي رنگي مسلح شده است. كه به خوبي نقش هشدار دهنده را ايفا ميكند. به سرنشين خودرو اين امكان را مي دهد كه به راحتي در جاي پارك خود قرار گيرد.

اجزاي محافظ ستون :

۱-   محافظ لاستيكي ،  كه به آن محافظ ستون پلاستيكي نيز مي گويند. با قدرت ارتجاعي و ضربه پذيري بالا كه بسته به نوع محافظ ها داراي ضخامت مختلف هستند. ارتفاع آنها از ۶۰ سانتي متر تا يك متر مي باشد. متريال مرغوب آنها قدرت ضربه پذيري اين لاستيك حفاظت كننده ستون را بالا ميبرد.

۲- محافظ  شبرنگ ، كه بسته به طراحي پاركينگ داراي مدل ها و رنگ هاي متنوع مي باشد.

زاويه بين بالهاي محافظ ستون هاي آرتميس حدودا ۹۰درجه مي باشد كه اندازه هر بال آن از ۸ سانتي متر تا ۱۰ سانتي متر با ضخامت ۲ سانت مي باشد. زيبايي فوق العاده و طراحي اصولي اين نوع كرنر گارد ها ضمن ايمن نمودن فضاي پاركينگ شما، جلوه بسيار زيبايي به پاركينگ مي دهد كه ده ها نمونه اجرا شده و در حال بهره برداري ازاين دست پروژه هاي موفق و قابل بازديد گروه صنعتي آرتميس پاركينگ گواه بر اين ادعاست.

۳-  نوارهاي لاستيكي رنگي ، كه از آنها در سبد محصولات و ضربه گيرهاي جديد اين مجموعه قرار گرفته، استفاده شده است. تنوع در رنگ و هارموني با محيط اطراف و قيمت محافظ ستون پاركينگ هاي ما  از جمله خصوصيات منحصر به فرد اين محصولات مي باشد كه آنرا از ساير محافظ ستون هاي پاركينگ موجود در بازار متمايز مي كند.
محافظ ستون پاركينگ

دلايل استفاده از محافظ ستون

پاركينگ ها به دليل به دلايل مختلفي هميشه در معرض آسيب ديدن و برخورد با خودرها هستند كه در اثر اين تصادفات هم ديوارها و ستون هاي پاركينگ ها آسيب مي بينند و هم خود خودروها كه دچار صدماتي بعضا گران قيمت مي شوند.

از دلايل اين تصادفات:

  • تنگ بودن محيط
  • معماري بد
  • شيب زياد
  • جاي دور زدن كم
  • بد پارك كردن
  • تاريكي محيط
  • مهارت كم راننده
  • و غيره

از اين رو براي رفع اين معضل از محافظ هايي استفاده مي شود كه مزاياي خوبي دارند.

مزاياي استفاده محافظ ستون

  •  ايمن سازي فضاي پاركينگ
  •  حفظ زيبايي بصري
  •  داراي خاصيت ارتجاعي فوق العاده
  •  داراي جنس مرغوب و قدرتمند در ضربه پذيري
  •  داراي شبرنگ براي ديد در تاريكي
  •  جلوگيري از آسيب ديدگي خودرو
  •  جلوگيري از آسيب ديدگي ستون پاركينگ

كاهش هزينه ها

استفاده از اين محافظ ها باعث كاهش بسياري از هزينه هاي ناشي از تصادفات هم براي خودروها و هم براي ستون ها مي شود. با توجه به افزايش قيمت خودروها در چند ماه اخير كه به طبع آن قطعات يدكي آن ها نيز افزايش قيمت بالايي داشته است، صدمات به خودروها مي تواند هزينه بالايي را به صاحب آن تحميل كند. از اين رو محافظهاي پاركينگي گزينه مناسبي براي عدم خسارات ناشي از برخورد ماشين ها با ستون ها مي باشد.

مزاياي استفاده در صورت بروز تصادف:

  • كاهش هزينه هاي ستون
  • كاهش هزينه هاي خودرو
  • صرفه جويي در زمان صاحب خودرو
  • صرفه جويي در زمان صاحب پاركينگ
  • عدم درگيري در صورت بروز تصادفات

خريد محافظ ستون

شما مي توانيد براي خريدي با كيفيت و قيمتي ارزان با مشاوران آرتميس پاركينگ تماس حاصل كنيد. با كيفيت ترين و ارزان ترين محافظ ستون را مي توانيد در فروشگاه ما پيدا كنيد. همواره سعي ما در جلب رضايت مشتريان گرامي مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.